Home

CCM en CustomerFirst gaan samen

Januari 2016: Uitgeverij CCM en Uitgeverij BBP hebben besloten om de twee vakbladen voor klantcontact-professionals CCM en CustomerFirst samen te voegen.

Het laatste nummer van CCM is verschenen in december 2015. Alle huidige CCM members en CCM abonnees zullen voor de duur van hun abonnement automatisch het blad CustomerFirst ontvangen.

Voor de CCM Members en abonnees heeft de samenvoeging aantrekkelijke voordelen:

  • CCM / CustomerFirst komt maar liefst 10 maal per jaar uit, dat is vaker dan CCM voorheen uitkwam.
  • De CCM members mogen daarnaast ook dit jaar het Nationaal Customer Contact Congres kosteloos bezoeken.

 

Nog geen lid?

Bent u als professional werkzaam in of betrokken bij de klantcontact-branche? Dan is een CCM membership een must. Word nu lid en profiteer van de voordelen als CCM member. Zo ontvangt u 10x per jaar CCM / CustomerFirst én krijgt u gratis toegang tot het jaarlijkse Nationaal Customer Contact Congres (NCCC).

Meld u nu aan via het aanmeldformulier »

 

Administratie en contact

Let op: het aanspreekpunt voor abonnee-administratie van CCM en CCM Members blijft ongewijzigd Uitgeverij CCM.
Wij zijn te bereiken via het mailadres administratie@ccmmember.nl

Uitgeverij CCM
Wycker Heidenstraat 2 B04
6221 EP  Maastricht

 

Wijn en Spijs

Uitgeverij CCM is ook de uitgever van de informatieve consumentensite www.wijnenspijs.nl. Wijn en Spijs is dé culinaire hotspot van Zuid-Limburg, met binnenkort een eigen webwinkel voor het kopen van Limburgse wijnen en wijn en spijs belevingen. Leuk voor relatiegeschenk en bijzondere uitstapjes.

 

VIPdoc

Uitgeverij CCM neemt per 1 januari 2017 VIPdoc over van Recent. Vipdoc is hét vakblad voor document management. CCM zal het accent verleggen naar digitale uitgaven. Het wordt hoog tijd dat het vakblad dat schrijft over digitalisering zelf de stap eens maakt. De nieuwe responsive site gaat in januari 2017 live.

Het vakgebied van document management verandert snel. De nieuwe ontwikkeling is enterprise information management. Wie krijgt welke informatie op welk moment? Ketenaansturing, redesign van processen en klanten-selfservice-oplossingen zijn het gevolg. Meer en meer wordt het een directie-aangelegenheid om keuzes te maken.

CCM wil de VIPdoc-lezers inspireren en helpen om de juiste keuzes te maken, door het het delen van kennis en ervaringen te ondersteunen.