Home

CCM en CustomerFirst gaan samen

Januari 2016: Uitgeverij CCM en Uitgeverij BBP hebben besloten om de twee vakbladen voor klantcontact-professionals CCM en CustomerFirst samen te voegen.

Het laatste nummer van CCM is verschenen in december 2015. Alle huidige CCM members en CCM abonnees zullen voor de duur van hun abonnement automatisch het blad CustomerFirst ontvangen.

Voor de CCM Members en abonnees heeft de samenvoeging aantrekkelijke voordelen:

  • CCM / CustomerFirst komt maar liefst 10 maal per jaar uit, dat is vaker dan CCM voorheen uitkwam.
  • De CCM members mogen daarnaast ook dit jaar het Nationaal Customer Contact Congres kosteloos bezoeken.

 

Nog geen lid?

Bent u als professional werkzaam in of betrokken bij de klantcontact-branche? Dan is een CCM membership een must. Word nu lid en profiteer van de voordelen als CCM member. Zo ontvangt u 10x per jaar CCM / CustomerFirst én krijgt u gratis toegang tot het jaarlijkse Nationaal Customer Contact Congres (NCCC).

Meld u nu aan via het aanmeldformulier »

 

Administratie en contact

Let op: het aanspreekpunt voor abonnee-administratie van CCM en CCM Members blijft ongewijzigd Uitgeverij CCM.
Wij zijn te bereiken via het mailadres administratie@ccmmember.nl

Uitgeverij CCM
Sint Servaasklooster 38
6211 TE  Maastricht